Luchtballon met uw bedrijfsnaam en eigen logo | BAS Ballonvaarten BV
U heeft interesse in een eigen bedrijfs luchtballon? Welkom bij BAS Ballonvaarten!
Uw eigen logo en bedrijfsnaam op een vliegend billboard van minimaal 25 bij 20 meter realiseren? Dat kan bij BAS Ballonvaarten. Er zijn vele mogelijkheden van een kleinere ballon voor 2 personen tot en met de grootste ballon van de wereld die geschikt is voor wel 35 personen! Een heteluchtballon kan helemaal naar eigen wens worden ontworpen, bijvoorbeeld een ballon volledig in uw eigen huisstijl of wat dacht u van een ballon in de vorm van uw product?!
De kosten voor het exploiteren van een heteluchtballon begint bij ongeveer € 40.000,- Het voordeel van adverteren op een heteluchtballon ten opzichte van andere reclame vormen is dat een heteluchtballon een eenmalige inverstering voor een lange tijd is waarbij er geen terugkomende kosten zijn! Een heteluchtballon gaat gemiddeld, afhankelijk van hoeveel er mee gevaren wordt, 7 jaar mee.
Wist u dat een luchtballon het meest gefotografeerde reclame object is?
De statistieken
In Canada is een onderzoek uitgevoerd naar de respons op reclame op heteluchtballonnen in vergelijking tot conventionele reclamemedia. Hieronder enkele uitkomsten:
- van de ondervraagden in het onderzoek gaf 98% aan dat de heteluchtballon hun directe aandacht trok. Ter vergelijking: 66% merkte billboards op, tegen 58% "transit" reclame zoals op stadsbussen of trams.
- de heteluchtballon leidt tot opwinding: 90% van de ondervraagden in het onderzoek reageert op een ballon en bespreekt het met zijn/haar gesprekspartner, 30% zou dat doen bij billboards, 22% bij "transit" reclame.
- 75% van de ondervraagden namen de ballonnen waar vanuit hun auto. De ballonnen die over de voorsteden, kantoren en de industriezones voeren, waren verantwoordelijk voor 50% van de gemaakte indrukken. 25% van de ondervraagden waren mensen die zich op dat moment bezighielden met recreatieve activiteiten.
- Hoewel kinderen niet werden onderzocht, werd opgemerkt dat zij enthousiast reageerden op het zien van een ballon.
- Bij een gemiddelde stad met een bevolking van 150.000 inwoners wordt een ballon door meer dan 30.000 mensen gezien (20%). Bij een grotere stad of een evenement stijgt dit percentage.
- Een cost per thousand onderzoek van de Britse Gibbons Group wijst uit dat de kosten per waarneming van een heteluchtballon vele malen lager zijn dan van conventionele media. Uit het rapport blijkt dat de publiciteit die een heteluchtballon genereert gemiddeld 7x de investeringskosten terugverdiend.
Wij maken graag een vrijblijvende offerte en ontwerp van een heteluchtballon in uw eigen huisstijl!
Meer info over een eigen bedrijf luchtballon:
info@basballonvaart.nl